Bivalirudin Trifluoroacetate

CAS: 128270-60-0
Apparenza: polvere bianca à bianca
Standard: usp
Applicazione: Anticoagulanti è ricerca di laboratoriu
Marca: YIHUI
Imballaggio: 1 g; 10 g; 100 g
Capacità di furnimentu: 20 kg per mese
Cunsigliu di Vita: Dui anni
Pagamentu: T/T, LC o DA
Esempiu: dispunibule
Tempu di Consegna: Pronta Stock in Magazzinu Locale, 1-3 ghjorni
Spedizione pronta è sicura
Origine: China
Spedizione: DHL, FedEx, TNT, EMS, Per Mare, Per Aereo
Certificazioni: ISO9001, ISO22000, HACCP, HALAL, KOSHER
Ùn pò micca vende à l'individui
  • Consegna rapida
  • Assurance qualità
  • Serviziu Clienti 24/7
I MUVRINI prodottu

Cos'è Bivalirudin Trifluoroacetate?

Bivalirudin trifluoroacetate hè un inibitore direttu di trombina ingegneria chì hè utilizatu in a contrazione è u trattamentu di l'apoplessia. Hè un inhibitore putente è specificu di a trombina, u catalizzatore criticu in u overflow di coagulazione. Bivalirudin trifluoroacetate hè diretta per via intravenosa è hà un principiu rapidu di attività. Hè utilizatu da i rini è hà una mità di esistenza di circa 25 minuti.

Hè ligata à u situ dinamicu di a trombina, impediscendu di cambià u fibrinogenu cumpletamente à a fibrina. Questu impedisce u sviluppu di clumps di sangue. Inoltre, l'attivazione di i platelets, chì sò rispunsevuli di u sviluppu di coaguli di sangue, hè impeditu da bivalirudin trifluoroacetate.


Information Basic

Nome di u produttu: Bivalirudin Trifluoroacetate

CAS: 128270-60-0

MF: C98H138N24O33

MW: 2180.29

EINECS: 274-570-6

N° MDL: MFCD08282793

Purezza: 98% +

Pacchettu: 1 g, 10 g, 25 g, 500 g

Adupratu: ricerca è qualità farmaceutica

Stabilità: Stabile

Formula strutturale:

128270-60-0.webp

Sequenza: D-Phe-Pro-Arg-Pro-Gly-Gly-Gly-Gly-Asn-Gly-Asp-Phe-Glu-Glu-Ile-Pro-Glu-Glu-Tyr-Leu-OH

A conserver à : un endroit frais et sec (2-8oC, à l'abri de la lumière)

Specificazioni è Parametri:

Accuminciamu per esaminà e specificazioni è i paràmetri di Bivalirudin Trifluoroacetate. Questa informazione hè cruciale per i prufessiunali in u campu per assicurà una utilizazione precisa è efficace. Per piacè riferite à a tabella sottu per e specificazioni dettagliate:

testi

quaternu di carichi

Risposte alla lingua

Aspettu

Bianco

Cunforma

Purezza (HPLC)

≥99%

99.4%

Impurezza unica (HPLC)

≤1.0%

Cunforma

cuntenutu di trifluoroacetate (HPLC)

5.0% ~ 10.5%

7.8%

Cuntenutu di Peptide (N%)

≥80.0%

89.4%

Cuntenutu d'acqua (Karl Fischer)

≤10.0%

4.11%

Endotossina bacteriana

≤ 5 EU/mg

Cunforma

MS (ESI)

Cunforma

Cunforma

Bilanciu di massa

95.0 ~ 105.0%

Cunforma

cunclusioni:

Conforme à u standard di u fabricatore

Cumposta chimica:

Capisce a cumpusizioni chimica hè fundamentale per i prufessiunali in i settori farmaceutichi è medichi. Vede a tavula quì sottu per una spartizione di i cumpunenti chjave:

ComponentiComposizione percentuale
Bivalirudina95%
Trifluoroacetate5%

Role è Funzione:

Bivalirudin trifluoroacetate hè un inibitore di trombina immediatu chì hè utilizatu in a contruzione è u trattamentu di l'apoplessia. Hè un inhibitore putente è specificu di a trombina, u catalizzatore criticu in u overflow di coagulazione. Bivalirudin trifluoroacetate ligami à u situ dinamicu di a trombina, impediscendu di cambià u fibrinogenu completamente in fibrina. Questu impedisce u sviluppu di clumps di sangue. Inoltre, l'attivazione di i platelets, chì sò rispunsevuli di u sviluppu di coaguli di sangue, hè impeditu da bivalirudin trifluoroacetate.

Hè utilizatu in diversi ambienti clinichi, cumprese:

  • Mediazione coronaria percutanea (PCI): Hè utilizatu per prevene l'apoplessia durante a PCI, un metudu in quale un stent hè stallatu in una vena limitata per sviluppà più u flussu di sangue.

  • Cundizione coronaria intensa (ACS):Hè utilizatu per trattà ACS, una cundizione in quale ci hè una diminuzione inespettata di u flussu di sangue à u core.

  • Affrizione di u core (AF): In i malati cù AF, una cundizione in quale u cori batte irregularmente, u medicamentu di prevenzione di trombosi bivalirudin trifluoroacetate hè utilizatu.

  • Apoplessia venosa prufonda (DVT): Hè utilizatu per trattà DVT, una cundizione in quale una struttura di coagulazione di sangue in una vena prufonda, in generale in a gamba.

  • L'embolie aspiratoire (EP) : PE hè una cundizione in quale un coagulu di sangue viaghja da una vena prufonda à i pulmoni è hè trattatu cù bivalirudin trifluoroacetate.

Prucessu di sintesi:

U prucessu di sintesi implica parechji passi intricati per assicurà a più alta qualità Bivalirudina Trifluoroacetate. I cumpunenti primari sò sottumessi reazzioni cuntrullati, chì portanu à a furmazione di u pruduttu finali. Stu prucessu implica misure rigorose di cuntrollu di qualità per risponde à i standard internaziunali.

  • Sintesi di peptidi in fase solida: A parte di peptide hè sintetizzata cù a sintesi di peptide in fase solida (SPPS). SPPS hè un metudu per sintetizà peptidi in quale u peptide hè assemblatu nantu à un supportu solidu, un aminoacidu à u tempu. L'aminoacidi sò aghjuntu à u supportu solidu in a sequenza desiderata, è ogni aminoacidu hè assuciatu à a catena di peptide crescente cù un reattivu di accoppiamentu. Quandu a catena di peptide hè cumpleta, hè scissa da u supportu solidu è purificatu.

  • Trifluoroacetilazione: U peptide hè allora trifluoroacetylated per furmà bivalirudin trifluoroacetate. A trifluoroacetylation hè un ciculu induve un mazzulu di trifluoroacetyl hè aghjuntu à l'estremità N di u peptide. Questu hè normalment fattu cù l'anidride trifluoroacetica in vista di una basa.

  • Purificazione: U pruduttu hè poi decontaminatu utilizendu diversi prucessi, cum'è a cromatografia è a cristallizazione. Questu hè finitu per eliminà qualsiasi disgrazia da l'articulu di medicazione.

  • Formulation: U pruduttu sanitizatu hè tandu pianificatu in una struttura di misurazioni raghjone, cum'è una risposta per infuzione. Questu pò include l'aghjunzione di diverse fissazioni, cum'è cradles, additivi è stabilizatori.

  • A grande dimensione di u peptide: Hè un peptide moderatu enormi, cumpostu di 20 aminoacidi. Questu rende più sfida à integrà cà peptidi più modesti.

  • Presenza di diversi focus chirali: Contene numerosi focus chirali. Questu intende chì ci sò numerosi stereoisomers cuncepibili di a medicazione. Hè vitale per integrà u stereoisomeru ghjustu, cum'è l'altri stereoisomers puderanu fà un impattu unicu o ancu dannosu.

  • U requisitu per alta virtù: Hè da esse di una virtù eccezziunale alta per esse prutetta è convincente. Questu hè per via chì ancu quantità modeste di contaminazione ponu influenzà fundamentalmente u benessere è l'adeguatezza di a medicazione.

Norme di qualità di u produttu:

Bivalirudin trifluoroacetate hè un articulu di droga, è tutte e cose cunsiderate, deve cumpiendu linee specifiche di qualità per esse prutetta è successu per l'usu in i pazienti. Questi principii di qualità sò stabiliti da specialisti amministrativi, cum'è l'Organizazione di l'Alimentazione è i Medicamenti di i Stati Uniti (FDA) è l'Uffiziu Medicu Europeu (EMA).

I principii di qualità per bivalirudin trifluoroacetate incrudunu:

  • Identità: A medicazione deve esse ciò chì hè professatu. Questu hè pruvatu regularmente utilizendu diverse strategie logiche, cum'è a cromatografia è a spettroscopia.

  • Purezza: A medicazione deve esse liberata da debases, cum'è diverse sustanzi sintetici, solventi è microorganismi. Questu hè pruvatu regularmente utilizendu diverse prucedure scientifiche, cum'è a cromatografia è a spettroscopia.

  • Potenza: A medicazione deve avè a forza o l'azzione normale. Questu hè comunmente pruvatu utilizendu diverse esaminazioni naturali.

  • Securità: I pazienti anu da pudè piglià a droga in modu sicuru. Questu hè comunmente pruvatu utilizendu diversi esami di criatura è umani.

In più di questi standard di qualità generale, u trifluoroacetate di bivalirudin deve ancu risponde à standard di qualità specifichi per u so usu destinatu.

Yihui mantene stretti standard di qualità per a produzzione di Bivalirudin Trifluoroacetate. U prucessu aderisce à e certificazioni ISO, Kosher, Halal è GMP, assicurendu chì u pruduttu risponde à i più alti punti di riferimentu globale. Queste certificazioni mette in risaltu l'impegnu di Yihui à furnisce i farmaci di a massima qualità.

Campi d'applicazione in diverse industrie:

Bivalirudin Trifluoroacetate trova applicazioni in diverse industrie, principalmente in i settori medichi è farmaceutici. U so usu in a terapia anticoagulante rende indispensabile in ospedali, cliniche è altre istituzioni sanitarie. A versatilità di u pruduttu si estende à i laboratorii di ricerca, cuntribuiscenu à l'avanzamenti in a medicina cardiovascular.

  • Cardiologia:Hè utilizzatu per prevene è trattà i clumps di sangue in i pazienti chì passanu per mediazione coronaria percutanea (PCI), cum'è l'arrangiamentu di stent. Hè ancu utilizatu per trattà u disordine coronariu intensu (ACS), una cundizione chì incorpora fallimentu cardiovascular è angina insufficiente.

  • Neurologia: Hè utilizatu per prevene i clumps di sangue in i pazienti chì passanu per endarterectomia carotide, una prucedura medica per eliminà a placca da u cursu carotide.

  • Prucedura medica musculare: Hè utilizatu per prevene i clumps di sangue in i pazienti chì passanu per prucessi medichi musculari, cum'è a sostituzione di l'anca è di u ghjinochju.

  • Prucedura medica vascular: Hè utilizzatu per prevene i gruppi di sangue in i pazienti chì passanu per a prucedura medica vascular, per esempiu, sguassate una prucedura medica è correzione di l'aneurisma.

  • Autre: Hè ancu utilizatu per prevene è trattà i gruppi di sangue in i malati cù fibrillazione atriale (FA), apoplexia venosa prufonda (DVT) è embolismu pneumonicu (PE).


Imballaggio è Spedizioni

5 yihui shipping.webpImballaghju :

1 kg / saccu di foglia; 5 kg / cartone; 25 kg / tamburu di fibra; o imballaggio cum'è a vostra dumanda.

Customizazione:

l Logo persunalizatu

l Imballaggi persunalizati

l Personalizazione grafica

Spedizioni :

Per Courier; Per via aerea o marittima, secondu e vostre esigenze




Langzeit pagamentu

6 pagamentu.webp

Perchè sceglite Xi'an Yihui?

Cumpagnia di Clienti

7 Cummenti di i Clienti.webp

certificati Xi'an Yihui

8 certificatu.webp

WBenvenuti à Xi'an Yihui Factory  

9 Factory & Warehouse.webp

U nostru benefiziu

Esperienza ricca: avemu 13 Anni di sperienza prufessiunale;

Clienti in tuttu u mondu: vende in più di 100 paesi;

Furnisce prudutti diversificati: i prudutti sò stati appiicati à tutte e marche internaziunali maiò in i campi di droghe, supplementi dietetichi, cusmetichi, nutrimentu animali è alimentazione funziunale.

Avanzate di prezzu: MOQ bassu cù prezzu competitivu;

Certificazione di qualità: ISO; Halal; Certificatu Kosher

Serviziu post-vendita: squadra prufessiunale 7 * 24 ore di serviziu di u cliente.

Servizii OEM:

Yihui offre servizii di u fabricatore di l'equipaggiu originale (OEM), chì furnisce soluzioni persunalizate per risponde à esigenze specifiche. Questu assicura chì i clienti ricevenu Bivalirudin Trifluoroacetate adattatu à i so bisogni unichi, stabiliscendu ancu Yihui cum'è un partner affidabile in l'industria farmaceutica.

Cuntatta ci:

Yihui, un famosu fabricatore è fornitore di Bivalirudin Trifluoroacetate, dà priorità à a qualità di u produttu è a conformità à i normi internaziunali. Cù certificazioni cum'è ISO, Kosher, Halal è GMP, Yihui hè un testimoniu di eccellenza. Per quelli chì cercanu di cumprà, cuntattate immediatamente Yihui à sales@yihuipharm.com per sperimentà u pinnacle di a precisione farmaceutica.

Send