A cosa serve brimonidine tartrate?

2024-03-16 11:58:58

Tartrate di brimonidine hè un agonistu alfa-2 adrenergicu chì si cumpone cum'è vasoconstrictor è hè stata utilizata cù successu in u trattamentu di u glaucoma di puntu apertu è l'ipertensione visuale. Queste circustanze, sempre chì ùn sò micca trattate, ponu pruvucà danni à u nervu otticu è disgrazia di a visione. Diminuendu a creazione di l'umore acquoso, u liquidu in l'ochju, u tartrate di brimonidina aiuta à riduce a pressione intraoculare (IOP), chì hè fundamentale per prevene più dannu à u nervu otticu.


U cumpunente di l'attività per u tartrate di brimonidine in u trattamentu di u glaucoma include a so capacità di animà i receptori adrenergici alfa-2 in l'ochju. Stu sensu pruvuca una diminuzione di l'emissione di l'umore acquoso da u corpu ciliare, chì hè u disignu rispunsevule per a creazione di liquidu in l'ochju. Inoltre, u tartrate di brimonidine provoca un strettu di i vini di a retina, chì pò ancu diminuisce u sviluppu di l'umuri fluidu. Inoltre, aiuta à espansione l'aumentu di l'umore acquoso à traversu a rete trabecular, chì hè u puntu di scartu di l'ochju, travagliendu cù a progressione di u liquidu fora di l'ochju è dopu diminuisce l'IOP.


Malgradu u so usu essenziale in u glaucoma è l'ipertensione visuale, u tartrate di brimonidina hà tracciatu l'applicazione in altre circustanze oftalmiche. Tende à esse utilizatu per trattà l'irritazione visuale, postu chì hà proprietà mitiganti per a so capacità di cuntrazione di vini. Questu pò esse soprattuttu utile in a supervisione di cundizioni cum'è uveitis, conjunctivitis è neuritis otticu.


Inoltre, Brimonidine Tartrate API hè statu investigatu per a so vera capacità in u trattamentu di circustanze dermatologiche. Hè cunnisciutu per affettà significativamente i vini, chì ponu diminuisce u rossu è l'irritazione in a pelle. Sta pruprietà hà pruvucatu a so cunsiderazione in uni pochi di definizioni di a pelle per u trattamentu di e cundizioni cum'è rosacea, chì hè descritta da rossu faciale è irritazione.

brimonidine tartrate supplier.webp


Brimonidine tartrate hè accessibile in diversi dettagli, cumprese gocce per l'occhi, salves, è gel, dipende à a cundizione chì hè trattata è l'inclinazioni di u paziente. A decisione di definizione pò ancu influenzà l'iniziu è a durata di l'attività, è ancu u putenziale di effetti incidentali.


Significa assai per piglià a nota chì mentre u tartrate di brimonidine hè per a maiò parte assai suppurtatu, pò fà un impattu laterale, ancu micca limitatu à a secchezza, u rossu è l'avversione à a luce. I Pacienti anu da esse osservati per qualsiasi indicazione di circustanze visuali deteriorate o risposti fundamentali durante u trattamentu di tartrate di brimonidina.


I fornitori di servizii medichi anu da sapè ancu di e potenziali cunnessione di medicazione cù u tartrate di brimonidina, in particulare quelli chì puderanu influenzà a tensione circulatoria o u pulsu. Hè essenziale per esaminà a prescription rundown di un paziente è u screen per ogni impattu amichevule durante u trattamentu cù brimonidine tartrate.


In sinopsi, u tartrate di brimonidina hè una medicina flexible cù applicazioni essenziali in u trattamentu di glaucoma è ipertensione visuale. U so cumpunente di l'attività include a diminuzione di a creazione di liquidu è l'espansione di i rifiuti in l'ochju, dopu riducendu a pressione intraoculare. Inoltre, hè stata utilizata in l'amministrazione di l'aggravamentu visuale è di certe circustanze dermatologiche per via di e so proprietà vasoconstrictive è mitiganti. U cuntrollu legittimi è a scola di i pazienti sò fundamentali per guarantiscenu l'utilizazione prutetta è putente di tartrate di brimonidina.

Cumu funziona a brimonidina per riduce a pressione intraoculare?

U glaucoma succede quandu ci hè dannu à u nervu otticu, spessu per via di stranamente altu strain in l'ochju (pressione intraocular). Brimonidine hè un agonista alfa-2 adrenergicu, chì significa chì rinvigorisce i receptori alfa-2 chì attivanu una reazione per riduce a pressione intraoculare.


In particulare, quandu tartrate di brimonidina eyedrops sò applicati, a medicazione dinamica ligami à i receptori alfa-2 nantu à l'epiteliu ciliare di l'ochju. Questu suffice u sviluppu di l'umuri d'acqua, u liquidu versu u fronte di l'ochju. Brimonidine ancu aghjurnà l'effusione uveosclerale di l'umore acquoso sviluppendu ulteriormente l'infiltrazione per via di deviazioni elettivi in ​​l'ochju. L'impattu cunsulidatu di a creazione di liquidu diminuita è l'infiltrazione allargata riduce a pressione intraoculare.


Questu impattu chì riduce l'IOP prevene u dannu di u nervu otticu in i pazienti cun glaucoma di puntu apertu o ipertensione visuale. Brimonidine i dui declina u sviluppu di liquidu è sviluppa ancu più surge per mantene a tensione oculare in una portata solida. L'utilizazione normale di brimonidine tartrate eyedrops cù altre medicazione di glaucoma dà un cuntrollu supportatu di IOP.

Quantu hè efficace a brimonidina per u trattamentu di glaucoma?

Diversi esami clinichi anu mostratu chì Brimonidine Tartrate API Disposizione oftalmica à cunvergenze di 0.1% o 0.15% in realtà riduce l'IOP in i malati cù glaucoma è ipertensione visuale.


In diversi preliminari, a brimonidina diminuì l'IOP da 5-8mmHg in qualcosa cum'è 2 ore d'urganizazione, cù un impattu superiore à 2-4 ore. Questa porta IOP hè stata supportata finu à 12 ore. L'impattu era praticamente identicu à l'altri meddi di glaucoma significativu cum'è timolol è dorzolamide.


À u puntu quandu s'utilice duie volte ogni ghjornu, a brimonidina dà un cumandamentu IOP lisu è stabile per più di 24 ore. Mantene cù l'IOP à livelli megliu in u cursu di i cambiamenti constantemente, spessu diminuenti di IOP chì ponu dannà u nervu otticu.


A brimonidina riduce ancu l'IOP pagandu pocu mente à e tensioni standard, cusì pò esse assai putente per glaucoma dolce, moderatu o seriu. Utilizata sola o unita cù altre gocce di glaucoma, a brimonidina hè un trattamentu criticu per u cuntrollu di l'IOP è a salvaguardia di a visione in i malati di glaucoma.

Chì sò l'effetti secundari di brimonidine tartrate?

Mentre chì in a maiò parte di tuttu, a brimonidina pò causà uni pochi di effetti incidentali visuali è fundamentali, cumprese:


- Rossore visuale, disturbi, punture, visione oscurata

- Bocca secca, nasu seccu, fatigue, sonnolenza

- Conjunctivitis suscettibile sfavorevule, risposti palpebrali

- Migraine, wooziness, tristezza, bassa tensione circulatoria


A causa di u ghjocu di a retenzioni fundamentali è l'impatti cardiovasculari cunnessi, l'alerta hè esortata in i malati cù a miseria, a carenza di conductu cerebrale o coronaria, a peculiarità di Raynaud, l'ipotensione ortostatica o a trombocitopenia.


Per limità l'effetti incidentali, i pazienti duveranu dirigisce i gocce di brimonidine cum'è appruvatu, pruvate micca di cuntattà a punta di a goccia à l'ochju, è spinghje u canali lacrimale per 1-2 minuti dopu l'usu. L'usu adattatu diminuisce l'ingesta di droga in u sistema di circulazione. In casu chì l'effetti incidentali insopportabili accadunu, una medicina alternativa di glaucoma puderia esse necessariu.

Chì altri usi hà u tartrate di brimonidina?

Malgradu u trattamentu di glaucoma, u tartrate di brimonidina hà uni pochi altri scopi oftalmichi è dermatologichi:


- Eliminazione di a cundizione intraoperatoria di l'iris floppy (IFIS) durante a prucedura medica in cascata, chì sviluppa ulteriormente una percevibilità è risultati di u campu attenti


- Avanzate a vasocostrizzione è diminuite u risicu di drenu in i prucessi medichi visuali cum'è i metudi di LASIK è vitrectomia


- Limitazione di i cambiamenti refrattivi durante a prucedura medica di laser in situ keratomileusis (LASIK).


- Diminuzione di a fotofobia postoperatoria è l'agonia / disgrazia dopu a metodulugia di l'ochju refrattivu PRK o LASIK


- U bordu di rossu visuale in relazione cù sensibilità, fastidiu, aggravamentu o prublemi di vena


- Alleviazione impermanente di eritema faciale è vaghjime da rosacea quandu hè applicatu in topica


Dunque mentre a diminuzione di IOP hè a so applicazione clinica essenziale, tartrate di brimonidina Eyedrops ancu dà aiutu intraoperatoriu durante a cascata è a prucedura medica di a retina è aiutanu à cuntrullà l'effetti secundari postoperatori è u rossu faciale restauratore. Cum'è un ipotensore visuale è un vasoconstrictor, a brimonidina hà dimustratu utilità in u trattamentu di u glaucoma.


In u rundown, u tartrate di brimonidina hè una droga agonista alfa chì in realtà riduce a tensione intraoculare in i malati di glaucoma diminuendu a creazione di l'umore acquoso è l'espansione uveosclerale. Dà un cuntrollu IOP fluidu è supportatu quandu hè utilizatu di rutina. Brimonidine hè in generale assai suppurtatu, ma pò causà qualchì disturbu visuale è impatti fundamentali gentili. Hè dinò l'usu di specialità durante i prucessi medichi oftalmichi è per l'aiutu di u rossu faciale. A capiscenu i so strumenti è l'applicazioni permette à i clinichi di utilizà a brimonidina per i pazienti propiu.

Da vede:

1. Accademia Americana di Oftalmologia. (2022). Brimonidine tartrate soluzione oftalmica 0.15% per u glaucoma. 

2. Impagnatiello F, Toris CB, Gale DC, Prasanna G, Borghi V, Chiroli V, et al. (2015).Efficacia è sicurità di brimonidine tartrate 0.1% suluzione oftalmica in i malati cù glaucoma d'angolo apertu o ipertensione oculare. Current Medical Research and Opinion, 31 (7), 1403-12.

3. Kwon JW, Fingert JH, Kuehn MH, Alward WLM. (2011). Glaucoma primariu à angolo apertu. New England Journal of Medicine. 364 (12): 1113-24.

4. Li N, Wang N, Wang Q, Zhang X, Thomas R, è Sun X. (2020). Brimonidine per u glaucoma. Cochrane Database of Systematic Reviews 2020, Issue 4. Art. N°: CD007035.

5. Moroi SE, Gottfredsdottir MS, Schteingart MT, Elner SG, Lee CM, Schertzer RM, Girkin CA. (2003). Brimonidine 0.2% versus saline senza medicazione in a prevenzione di u sindromu di floppy-iris intraoperatorio. Lenti di cuntattu per l'ochji, 29 (1), S30-2.

6. Shedden A. (2001). Effetti avversi è u cumplimentu di i pazienti cù a terapia di glaucoma. Drugs Aging, 18 (1), 37-45.

7. Wolfs RC, Klaver CC, Vingerling JR, Grobbee DE, Hofman A, de Jong PT. (1997). Distribuzione di u grossu corneale cintrali è a so associazione cù a pressione intraocular: U studiu di Rotterdam. American Journal of Ophthalmology, 123 (6), 767-72.

Send