L'acarbose hè u listessu cum'è a metformina?

2024-03-01 11:49:35

metformina è acarbose sò tramindui prescriptions orali utilizati per trattà a diabetes mellitus 2, ma travaglianu in diversi modi. Eccu un sguardu da cima à fondu nantu à cumu questi dui medicazione sò comparativi è unichi.

Chì sò e differenzi principali trà Acarbose è Metformin?

metformina è acarbose sò tramindui prescriptions orali utilizati per trattà a diabetes mellitus 2, ma anu diverse strutture di attività è profili di effetti secundari. Acarbose hè un inhibitore di l'alfa-glucosidase chì ritarda l'assorbimentu di l'amidi da l'intestinu chjucu, mentre chì a metformina hè una biguanide chì diminuisce a creazione di glucose epatica è aghjusta a sensibilità à l'insulina(1).

Una di e distinzioni primarie trà acarbose è metformina hè u so mecanismu d'azzione. Acarbose seguita direttamente l'assimilazione di carbuidrati in l'intestinu, mentre chì a metformina diminuisce essenzialmente a produzzione di glucose epaticu è sviluppa ancu a resistenza à l'insulina (2).

Un altru cuntrastu chjave hè in u timing di l'amministrazione. Acarbose hè pigliatu cù u muzzicu primariu di un pastu, ancu s'è metformina hè presa cù i pasti, ma micca veramente à u stessu tempu di manghjà (3).

Acarbose factory.webp

In quantu à l'effetti secundari, l'acarbose pò causà fart è diarrea, mentre chì a metformina prubabilmente pruvucarà nausea, vomita è prublemi di stomacu (4).

Inoltre, l'effettu nantu à i livelli A1C cuntrasta trà i dui meds. L'acarbose puderia pruvucà una modesta diminuzione di l'A1C, mentre chì a metformina riduce regularmente l'A1C da 1-2% (5).

A gestione di u pesu hè un altru spaziu di distinzione. L'acarbose ùn hè micca in relazione cù a riduzzione di pesu o l'ipoglicemia, ancu s'ellu metformina puderia pruvucà una modesta riduzzione di pesu è raramente provoca ipoglicemia (6).

Inoltre, l'usi appruvati di e duie droghe varienu. A metformina pò esse aduprata cum'è monoterapia o in cumminazione cù altre droghe di diabete, mentre chì l'acarbose hè solu appruvata per l'usu in cumminazione cù dieta è eserciziu o altre prescrizioni antidiabetiche (7).

In riassuntu, l'acarbose è a metformina migliurà u cuntrollu glucemicu, ma per mezu di diversi miccanismi è cù profili di effetti secundari distinti. L'acarbose agisce localmente in l'intestinu, mentre chì a metformina hà effetti sistemichi più largu. Capisce queste distinzioni pò aiutà i fornitori di servizii medichi à stabilisce e scelte infurmate mentre sceglienu a terapia più adatta per e persone cun diabete di tipu 2.

 Quandu l'acarbose serà prescritta sopra a metformina?

L'acarbose seria prescritta sopra metformina in certe situazioni, cumprese:

- In i pazienti chì sperimentanu effetti secundari gastrointestinali da metformina cum'è nausea, vomitu o diarrea (8). Acarbose pò esse megliu toleratu.

- In i malati cù a funzione renale, cum'è l'usu di metformina richiede l'aghjustamentu di a dosa o l'evitazione in a malatia renale (9).

- Per i pazienti di diabete di tipu 2 chì ùn ponu micca piglià metformina chì necessitanu una terapia cumminata cù una medicazione supplementaria (10).

-In i malati cun prediabetes, cum'è l'acarbose hè statu mostratu per diminuisce modestamente u muvimentu da prediabetes à a diabetes, mentri metformina ùn hè micca stata studiata è appruvata per prediabetes (11).

- Per i malati cù una contraindicazione à metformina, cum'è una rottura cardiovascular o una malatia di fegatu, induve a metformina seria periculosa (12).

- In i pazienti recentemente diagnosticati chì preferiscenu pruvà una alternativa à metformina prima, postu chì e duie droghe anu pros è cuns è e preferenze di i pazienti ponu detta a scelta (13).

-In ogni casu, a metformina ferma a medicazione di prima linea di decisione per a maiò parte di i malati cù a diabetes mellitus 2. L'acarbose hà un rolu più limitatu per i pazienti intolleranti o chì necessitanu una terapia cumminata cù metformina.

 Chì sò l'effetti secundari di l'acarbose?


L'acarbose hè una medicina di solitu usata per trattà a diabetes mellitus 2 dialing back the retention of amids in the body. Mentre hè per a maiò parte di tuttu u circondu suppurtatu, ci sò uni pochi di effetti collaterali potenziali chì i clienti anu da sapè.

L'effetti secundari più cumuni di l'acarbose sò di natura gastrointestinali. Questu hè u risultatu di cumu funziona a prescription in u sistema digestivu. Finu à u 30% di i pazienti puderanu scontru l'agonia di stomacu, flatulenza è gonfiore. Per minimizzà questi effetti, hè cunsigliatu di piglià a medicazione cù u primu muzzicu di un manghjà è di principià cù dosi più bassi. effettu side À u tempu, stu sintumu pò migliurà o una riduzione di dosa pò esse necessariu. Avà è novu, a prescription antidiarreica pò aiutà à trattà cù questu effetti secundariu. Quiasiness, vomiting, and acid reflux pò ancu accade, ma questi sò tipicamente transitori. Se u vomitu persiste, l'usu di acarbose deve esse discontinuatu. Cumincià cù una dosa bassa è aumentendu gradualmente pò migliurà a tolleranza.

Effetti secundari più pocu cumuni, chì accade in menu di u 2% di i pazienti, include migraine, wooziness, tosse, enzimi liver elevati, rash o prurito di a pelle, è pulsazioni o agonie musculari. Hè criticu per cunsiglià un fornitore di assistenza medica in casu chì qualcunu di sti effetti secundari sò capaci.

Un vantaghju di l'acarbose divergu da alcune altre droghe di diabete hè chì ùn pruvucarà micca guadagnu di pisu o ipoglicemia. In ogni casu, u so usu pò esse limitatu da a pervasività di l'effetti gastrointestinali in numerosi pazienti.

Tutte e cose cunsiderate, mentre chì l'acarbose hè un medicazione forte per a regulazione di a diabetes mellitus 2, a realizazione di i so effetti optionali normali hè imperativa. Cumincià cù una parte bassa, pigliandu cù l'alimentariu, è cuntrollà per qualsiasi effetti latu seriu, i pazienti ponu travaglià nantu à a so resistenza à a prescription. Cunsultà un fornitore di servizii medichi per a direzzione nantu à a supervisione di l'effetti secundarii hè sempre suggeritu.

cunchiusioni

Mentre chì l'acarbose è a metformina ponu esse aduprate cum'è medicazione orale per a diabetes mellitus 2, anu diversi sistemi di attività, profili di effetti incidentali è scopi clinichi adattati. L'acarbose ritarda direttamente a digestione è l'assorbimentu di carbuidrati, mentre chì a metformina reduce a produzzione di glucose epatica è migliurà a sensibilità à l'insulina.

A metformina resta a prima scelta di medicazione per a maiò parte di i pazienti, mentre chì l'acarbose hà un rolu più limitatu in quelli intolleranti à metformina o chì necessitanu trattamentu cumminatu. L'educazione curretta di i pazienti nantu à l'effetti secundari previsti è e raccomandazioni di dosa pò aiutà à migliurà u cumplimentu è u successu di trattamentu.

Vede ancu

1. Rena G, Hardie DG, Pearson ER. Meccanismi d'azzione di metformina. Diabetologia. 2017;60(9):1577-1585.

2. Blonde L. Linee attuali di trattamentu antihyperglycemic è algoritmi per i malati cù a diabetes mellitus 2. Sò J Med. 2010;123(3):S12-S18.

3. Bristol-Myers Squibb Company; AstraZeneca Pharmaceuticals. Informazioni di prescrizione: pasticchi di metformina cloridrato è pasticchi di metformina cloridrato a liberazione estesa. U situ di a FDA. 

4. Bayer Pharmaceuticals. Informazione di prescrizzione: Precose (pasticchi di acarbose). U situ di a FDA. 

5. Van de Laar FA, Lucassen PL, Akkermans RP, Van de Lisdonk EH, Rutten GE, Van Weel C. Alpha-glucosidase inhibitors for patients with type 2 diabetes: risultati da una rivista sistematica Cochrane è meta-analisi. Cura di Diabetes. 2005;28(1):154-163.

6. Maruthur NM, Tseng E, Hutfless S, et al. Medicamenti per a diabete cum'è monoterapia o terapia combinata basata in metformina per a diabetes mellitus 2: una rivista sistematica è meta-analisi. Ann Intern Med. 2016;164(11):740-751.  

7. Associazione Americana di Diabetes. Approcci farmacologici à u trattamentu glicemicu: standard di cura medica in diabete-2022. Cura di Diabetes. 2022;45(Suppl 1):S125-S143.

8. McCreight LJ, Bailey CJ, Pearson ER. Metformina è u trattu gastrointestinali. Diabetologia. 2016;59(3):426-435.

9. Lalau JD. Acidosis lattica indotta da metformina: incidenza, gestione è prevenzione. Drug Saf. 2010;33(9):727-740.

Send