Quantu Calcium hè in Calcium Aspartate?

2024-03-26 11:36:23

U calciu hè un minerale chjave chì aspetta una parte basica in diversi ciculi genuini, cumprese a crescita di l'osse, a pressione musculare, a trasmissione di i nervi è a coagulazione di u sangue. L'affirmazione di calciu suffirenziu hè maiò per esse attenti à u successu regulare, è e diverse persone vanu à i movimenti di calciu per scuntrà i so fundamenti ordinali. Un tali migliuramentu hè l'aspartate di calcium, per a maiò parte chjamatu L-aspartate de calcium, chì vene calcium inseme cù l'aminò disastruous aspartic horrible. In ogni casu, quantu calciu hè veramente presente in i supplementi di aspartate di calciu?

1. Chì ghjè u cuntenutu di Calcium di Calcium L-Aspartate Supplements?

U cuntenutu di calciu in l'aghjurnamenti di L-aspartate di calciu pò spustà cunsiderà a cosa specifica è u pruduttore. In ogni casu, a maiò parte di i supplementi di L-aspartate di calciu cuntenenu di solitu circa 23% calcium fundamentale in pesu. Stu pianu chì per ogni grammu di calcium L-aspartate, ci sò circa 230 milligrams (mg) di calcium normale presente.

Capisce u nome di i supplementi di calciu hè essenziale, perchè pò esse deludente. Parechje cose puderanu sceglie quantu calcium L-aspartate stessu, mentri àutri puderanu dimustrà quantu calcium maiò. Per chjude inequivocabilmente u cuntenutu di calciu, hè pivotale per esaminà attentamente l'incisione è vede quantu calciu fundamentale hà datu.

Per esempiu, s'aspittà chì un nome di supplementu di L-aspartate di calciu trasmette chì cuntene 1,000 230 mg di L-aspartate di calciu per porzione. Cunsiderendu tuttu, l'assolutu di calciu ordinariu in quella porzione seria di circa 1,000 mg (0.23 XNUMX mg x XNUMX). Questa stima guarantisci una comprensione raghjone di u cuntenutu di calciu cunfirmatu datu da a migliione.

Cuntrollà u normale Calcium aide di cuntenutu in i cambiamenti di porzione attenti è assicura chì l'individui scontranu a so cunferma di calciu pruposta senza superà i punti finali di salvezza. A cunversazione cù un benefici clinicu capace o un dietista selezziunatu pò ancu furnisce una guida nantu à cuncludi livelli legittimi di supplementazione di calciu unicamente creati per bisogni individuali è scopi di prosperità.

blog-1-1

In riassuntu, mentri i supplementi di L-aspartate di calciu cuntenenu regularmente circa 23% di calciu normale per pesu, hè chjave per analizà a denominazione per decide u cuntenutu di calciu fundamentale specificu. Questu assicura cambiamenti di porzioni definiti è sustene u cursu infurmatu in quantu à a supplementazione di calciu per i risultati ideali di prosperità.

2. Cumu u cuntenutu di Calcium di Calcium L-Aspartate paragunate à altre fonti di calciu ?

Mentre evaluà u cuntenutu di calciu di e diverse fonti di calciu, hè vitale per fucalizza nantu à a quantità di calciu regularmente presente, postu chì questu hè a custruzzione chì u corpu pò utilizà rapidamente.

Eccu una relazione di u cuntenutu di calciu di calcium L-aspartate cù alcune altre fonti di calcium ordinariu:

Carbonate di Calcium: Adupratu cumpletamente cum'è supplementu di calciu, u carbonate di calciu cuntene generalmente 40% di calciu essenziale in pesu.
Citrate di calciu: i supplementi di citrate di calciu cuntenenu in generale circa 21% di calciu essenziale in pesu.
Calcium Lactate: Calcium lactate cuntene comunmente 13% di calciu normale in pesu.
Dairy Things: I pozzi ordinari di calciu cum'è u latti è altre cose di latti dannu immensi proporzioni di calcium. Per esempiu, una tazza (240 ml) di latte di vacca cuntene circa 300 mg di calcium. Qualunque sia a manera chì u carbonate di calcium è i latticini puderianu offre un cuntenutu di calciu più altu si distingue da l'aspartate di calciu, hè fundamentale di cunsiderà a biodisponibilità di a fonte di calcium. A bioavailability inferisce u livellu di una migliione chì hè tenuta è utilizata da u corpu. Mentre chì u L-aspartate di calciu pò cuntene un livellu più bassu di calciu maiò chì si distingue da u carbonate di calcium, u so pianu eccezziunale biodisponibile guarantisci un mantenimentu è un usu fattibili da u corpu.

In seguitu, mentre sceglie un supplementu di calciu, hè cruciale di pisà u cuntenutu di calciu fundamentale è a biodisponibilità di a fonte. Una migliione cù un cuntenutu di calciu fundamentale più bassu ma una biodisponibilità più alta, cum'è u L-aspartate di calciu, pò offre in ogni modu i stessi benefici o ancu senza precedenti in quantu à u mantenimentu è l'utilizazione di u calciu. Chat cù un benefici clinicu capace pò aiutà l'individui à perseguite e decisioni educate in luce in quantu à e so necessità dietetiche specifiche è i scopi di prosperità.

In u quadru, mentre chì u carbonate di calcium è i prudutti lattichi puderanu dà proporzioni più altu di calcium normale, a biodisponibilità di L-aspartate de calcium assicura un mantenimentu viable è l'usu da u corpu. Cusì, cunsiderà u cuntenutu di calciu fundamentale è a biodisponibilità hè vitale mentre sceglie un supplementu di calciu per risultati di prosperità ideale.

3. Chì Fattori Influenu a Biodisponibilità di Calcium da Calcium L-Aspartate?

A biodisponibilità di calciu da ogni migliura o fonte di alimentazione pò esse affettata da diverse variàbili. Per i ideali di calcium L-aspartate, duie o trè variàbili puderanu influenzà quantu u calciu hè cunsumatu è utilizatu da u corpu:

a) Dissolubilità: L-aspartate di calciu hè raramente solubile, è chì ricumande chì l'isole in u quadru di u stomacu. Questa dissolvability tirata pò aghjurnà l'ingestimentu è a biodisponibilità di u calciu hè stata fora di i piani menu solubili, per esempiu, carbonate di calcium.

b) Stomach Destructive: A cuntrariu di u carbonate di calcium, chì esige abbastanza stomacu distruttivu per a digestioni ideale, u calcium L-aspartate pò esse veramente tenutu ancu in individui cù livelli distruttivi di stomacu bassu. Questu si stabilisce una decisione sensata per quelli chì piglianu suluzioni chì diminuiscenu a creazione distruttiva di u stomacu o per l'adulti più stabiliti chì anu pussutu riduce a liberazione distruttiva di u stomacu.

c) Sort of Calcium: A custruzzione induve u calciu hè ligatu à diverse cumminazzioni pò impactà a so biodisponibilità. In virtù di Aspartate di calciu in polvere anidra, u calciu hè ligatu à l'amino destructive aspartic distruttivu, chì puderia redesignà u so mantenimentu è l'usu da u corpu divergu da parechji disinni.

d) Cumpunenti di Dieta: A prisenza di parti dietetiche esplicite pò influenzà u mantenimentu di calcium. Per esempiu, l'oxalati truvati in certi assortimenti alimentari basati in a pianta ponu ligà à u calciu è riduce a so absorption, mentri a vitamina D è a bona cunferma di a proteina ponu rinfurzà u mantenimentu è l'utilizazione di u calciu.

e) Fattori Individuali: L'età, u statu hormonal, è certi prublemi clinichi ponu ancu impattu u mantenimentu di u calciu è a biodisponibilità. Per esempiu, l'adulti più stabiliti è l'individui cù prublemi gastrointestinali espliciti puderanu diminuite l'osmosi di calcium divergenti da individui ghjovani è forti.

Mentre chì u L-aspartate di calciu hè generalmente vistu cum'è un tipu di calciu inusualmente biodisponibile, hè cruciale di cunversà cù una cunsiderazione clinica capace di cuncludi a fonte di calciu appropritata è stima cunsiderendu i prerequisiti è e cundizioni individuali.

Tuttu ciò chì cunzidira, i supplementi di L-aspartate di calciu cuntenenu regularmente 23% di calciu normale in pesu. Mentre chì u cuntenutu di calciu pò esse più bassu di qualchì altra fonte di calciu, a solubilità è a biodisponibilità riprogettata di L-aspartate de calcium vai cun ella una decisione viable per l'individui chì tentanu di allargà a so utilizazione di calcium. In ogni casu, parechji fatturi ponu influenzà a biodisponibilità di u calciu, è hè cruciale di cuntemplà i prerequisiti individuali è di parlà cun una considerazione clinica capace mentre sceglie un supplementu di calciu.

Da vede:

1. Cumitatu di l'Istitutu di Medicina (US) per rivisione l'ingesta di riferenza dietetica per a vitamina D è u calciu. (2011). Ingestioni di Riferimentu Dieteticu per Calcium and Vitamin D. National Academies Press.
2. Heaney, RP, Recker, RR, & Weaver, CM (1990). Assorbibilità di e fonti di calcium: u rolu limitatu di a solubilità. Calcified Tissue International, 46 (5), 300-304.
3. Shills, ME, Shike, M., Ross, AC, Caballero, B., & Cousins, RJ (2006). Nutrizione Moderna in Salute è Malattia. Lippincott Williams è Wilkins.
4. Sakhaee, K., Bhuket, T., Adams-Huet, B., & Rao, DS (1999). Méta-analyse de la biodisponibilité du calcium : une comparaison du citrate de calcium avec le carbonate de calcium. American Journal of Therapeutics, 6 (6), 313-321.
5. Weaver, CM, & Heaney, RP (2006). Fonti alimentarii, supplementi è biodisponibilità di calcium. In Calcium in Human Health (pp. 129-142). Humana Press.

Send