Acidu 3-O-etil-L-ascorbic

N° CAS: 86404-04-8
Apparenza: Cristalli bianchi
Standard: in casa
Capacità di furnimentu: 5000 kg per mese
Cunsigliu di Vita: Dui anni
Pagamentu: T/T, LC o DA
Tempu di consegna: Stock prontu
Origine: China
Spedizione: DHL, FedEx, TNT, EMS, Per mare, per aereo
Ùn pò micca vende à l'individui
  • Consegna rapida
  • Assurance qualità
  • Serviziu Clienti 24/7
I MUVRINI prodottu

Fornimu l'acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic

Semu piacè di offre Acidu 3-O-etil-L-ascorbic, una forma impurtante è stabile di vitamina C. Stu cumpunente innovativu hè statu specificamente cuncepitu per rinfurzà a cunfusione di colagenu è u tonu di a pelle, facendu un aghjuntu largamente ricercatu à una larga gamma di frasi ornamentali. Cù a so stabilità eccezziunale, Acidu 3-O-Ethyl Ascorbic offre risultati affidabili è armoniosi, ghiacciandu chì i vostri prudutti furniscenu i prublemi eleganti pussibuli per i vostri invitati. Allora s'è vo circate una crescita di vitamina C efficace è affidabile per rinfurzà i vostri prudutti, ùn cercate più di i nostri vitamina c etere etile.

 

Cosa hè l'acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic?

L'acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic, cunnisciutu ancu com'è etere etile di vitamina C. A causa di i so quattru gruppi idrossilici in struttura, a vitamina C ùn pò micca esse direttamente assorbita da a pelle è hè fluente ossidata, chì porta à l'abrasione. U so usu cum'è agenti decolorizing in i cosmichi hè limitatu. L'etere etilico VC ottenutu da a 3-idrossialchilazione hè una crescita di vitamina C non scolorante chì ùn affetta micca u so sforzu naturali, per quessa chì riempie a lacuna in i prudutti analoghi in a dumanda. A ricerca hà dimustratu chì hè fluently disgregatu da l'enzimi dopu à l'ingressu in a pelle, stendu l'effettu di a vitamina C.

hè una crescita veramente utile di vitamina C, chì ùn hè micca solu chimicamente stabile è ùn cambia micca u culore cum'è una crescita di vitamina C, ma ancu una sustanza idrofila è anfifila. Questu allarga assai a so cunnessione in u campu di l'ingenieria chimica, in particulare in l'operazioni chimiche diurne. 3- L'etere di l'acidu O-ethylascorbic entra fluentemente in a derma attraversu u stratum corneum, è dopu avè intrutu in u corpu, hè persu fluente da l'enzimi naturali per applicà i beni naturali di vitamina C.

 

Information Basic

Nome di u produttu: acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic

Altru nomu: 3-O-Ascorbyl Ether; 3-O-Ethyl Ascorbic Acid; Acidu Etil Ascorbic; Vitamina C etere etile

CAS: 86404-04-8

MF: C8H12O6

MW: 204.18

EINECS: 617-849-3

N° MDL: MFCD09261382

Formula strutturale:

pruduttu-1-1

Purezza: 99% +

Origine: China

Applicazione: Sbiancante di a pelle

Puntu di fusione: 112.0 à 116.0 ℃

Puntu d'ebullizione: 551.5 ± 50.0 ℃ (Predit)

Densità: 1.46 ± 0.1 g/cm3 (preveduta)

Solubilità: metanolu (pocu soluble), acqua (pocu soluble).

 

Spicifichi tecnica:

biancu pirmittennu

Standard

Result

APPARE

Cristallu biancu

Cristallu biancu

Pianu di Melting

111.0 ~ 116.0 ℃

113.3-115.4 ° C

pH

3.5 ~ 5.0

4.2

Residu nantu à l'accensione

≤0.1%

Cunforma

Pèrdita nantu à a siccatura

≤0.5%

0.16%

Heavy metal

≤10ppm

Cunforma

Vitamina C gratis

≤0.1%

0.04

essai (HPLC)

299.0%

99.8%

Purezza (HPLC)

299.0%

99.5%

Batteri totale

≤100 cfu / g

≤100 cfu / g

Muffa è levitu tutale

≤50 cfu / g

≤50 cfu / g

Staphylococcus aureus

Negative

Negative

Psedomonas aeruginosa

Negative

Negative

Conclusioni: Conforme à i requisiti di l'impresa

Pacchettu: 1 kg; 25 kg

Cundizioni di almacenamiento: Mantene in locu scuru, atmosfera inerte, 2-8 ° C

 

Chì ghjè a funzione principale di l'acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic?

l. Dopu à l'ingressu à a derma, l'etere etilicu VC participa direttamente à a sintesi di u collagene per riparà l'attività di e cellule di a pelle, aumentendu u collagenu è rende a pelle piena è elastica, rende a pelle delicata è liscia.

2. Inibisce l'attività di tirosinasi, inibisce a furmazione di melanina, riduce a melanina à l'incolore, è imbianca in modu efficace a pelle.

3. Ci hè un effettu antioxidante in cusmetichi, assicurendu l'utilizazione di VC. Comparatu à VC, VC ethyl ether hè assai stabile è ùn cambia micca culore. Veramente ottene l'effettu di imbiancatura è rimozione di freckle.

4. Hà una struttura oleofila è idrofila, chì hè faciule d'assorbà a pelle è pò ghjunghje direttamente à a derma.

5. Forti effetti antibacterial è anti-inflammatory, anti inflammation causata da u sole.

7. Bona stabilità, resistente à a luce, u calore, l'acidu, l'alkali, u salinu è l'ossidazione di l'aria

8. L'effettu inhibitore di a vitamina C è i so derivati ​​nantu à a tirosinase

 

Chì ghjè u scopu di l'acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic?

Vitamina C etere etile (VC etere etile) è un derivato anfotero oleofilo e idrofilo di vitamina C, che non solo conserva l'effetto redox della vitamina C ma è anche molto stabile. È un derivato di vitamina C non decolorante, ed è anche una sostanza anfotera oleofila e idrofila nel libro di chimica. Questu ùn hè micca solu assai cunvene per utilizà in formule, ma ancu facilita a penetrazione di u stratum corneum è entra in a dermis. Dopu avè intrutu in a pelle, hè facilmente decompostu da l'enzimi biologichi per ghjucà u rolu di vitamina C, per quessa, migliurà a so biodisponibilità.

 

Chì ghjè u Meccanismu d'azzione di l'acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic?

L'etere etile VC righjunghji a capa basale di i melanociti attraversu u stratum corneum, inibisce l'attività di tirosinasi, inibisce a furmazione di melanina, riduce a melanina in incolore è imbianca in modu efficace a pelle. È l'etere etilicu VC pò participà direttamente à a sintesi di u collagene è riparà l'attività di e cellule di a pelle dopu l'entrata in a derma, aumentendu u collagene è rende a pelle piena è elastica, rende a pelle delicata è liscia. 3-O-etil-L-ascorbic acid pò esse un stabilizzante utile per suluzione di hydroxyacetophenone.

 

Chì ghjè l'applicazione di l'acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic?

L'etere di l'acidu 3-O-ethylascorbic hè una sustanza chì hè soluble in l'oliu è in l'acqua, chì permette à i formulatori di aghjunghje liberamente à a fase di l'oliu o di l'acqua, è ancu à a temperatura alta o bassa, facendu cunvene à utilizà. A più impurtante, questa solu solubilità facia più faciule per penetrà in u stratum corneum è entra in a dermis per esercità i so effetti biologichi, chì altri derivati ​​di vitamina C ùn anu micca. Puderà bluccà a furmazione di melanina inibendu l'attività di tirosinasi; Hà effetti di sbiancamentu è di eliminazione di freckle (quandu aghjustatu à 2%); Inflammazione causata da l'anti lumera giapponese hà forti effetti antibacterial è anti-inflammatory; Simultaneamente migliurà l'opacità è l'opacità di a pelle, dotandula di luminosità è elasticità, riparà l'attività di e cellule di a pelle, è prumove a produzzione di collagene.

1. Inhibition of tyrosinase activity by Cu2 + agisce nantu à questu, bluccà a furmazione di melanina;

2. Effetti assai efficaci di sbiancamentu è di rimozione di freckle (quandu aghjustatu à 2%);

3. Inflammazione causata da a luce anti Japanese, cù forti effetti antibacterial è anti-inflammatory;

4. Improve dullness è dullness di a pelle, dendu elasticità;

5. Riparate l'attività di e cellule di a pelle è prumove a produzzione di collagene.

 

Preparazione di l'acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic

1) Sintesi di l'acidu 5,6-O-isopropylidene ascorbic: 70g d'acidu ascorbic, 22g d'acidu p-toluenesulfonic, è 700ml d'acetone sò aghjuntu à un flask à un collu di 1.5 litri. A reazione hè stata fatta à a temperatura di l'ambienti (25 ℃) per 8 ore, è una grande quantità di cristalli sò stati generati in a suluzione di reazione. Dopu a filtrazione, u pane di filtru hè lavatu cù l'acetone è siccatu in vacuum per ottene 80g di cristalli di 5,6-O-isopropylidene-L ascorbic acid cun un rendimentu di 93%. Dopu avè supplementatu cù l'acetone è l'acidu ascorbic, a ripetizione di stu passu di a reazione pò pruduce ciclicamente l'acidu ascorbic 5,6-O-isopropylidene-L.

2) Sintesi di 3-O-alkyl-5,6-O-isopropylene ascorbic acid: DMSO hè utilizatu com'è solvente, è a ratio molar di bromoethane à l'acidu ascorbic hè 0.5/1. Pesa 30 grammi di 5,6-O-isopropylidene-L acid ascorbic, dissolve in 120 millilitri di DMSO, aghjunghje 7.6 grammi di bromoetanu è 11.6 grammi di bicarbonate di sodiu, è poi reagisce à 70 ℃ per 2 ore. Dopu à rinfriscà à a temperatura di l'ambienti (25 ℃), extracte trè volte cù 1000 millilitri di toluene. Dopu avè lavatu cù l'acqua, cuncentrate è cristalizà l'estrattu per ottene 16.2 grammi di 3-O-ethyl-5,6-O-isopropylene ascorbic acid, cun un rendimentu di 95% calculatu da bromoetanu. Esempiu 103-O-Ethyl-5,6-O-isopropyleneascorbic acid deprotection:

3) Sintesi di l'acidu 3-O-ethylascorbic: dissolve 10 grammi di l'acidu 3-O-ethyl-5,6-O-isopropyleneascorbic in 100 millilitri di metanol, dopu aghjunghje 5 millilitri (frazione voluminu di 50%) di l'acidu cloridicu, calore à 60 ℃, è reagisce per 3 ore. Dopu a neutralizazione cù bicarbonate di sodiu è l'estrazione cù l'acetate di etil, 8.2 grammi di 3-O-ethyl ascorbic acid sò stati ottenuti, cù un rendimentu di 98%.

 

L'usu è a dosa di l'acidu 3-O-Ethyl-L-ascorbic

[Applicazione]: I prudutti di imbiancatura è di rimozione di lentiggini, prudutti anti-invecchiamento, acqua, gel, essenza, lozione, crema per a pelle, etc.

[Dosa cunsigliata]: 0.1-2.0%, adattatu per i prudutti di imbiancatura è di rimozione di freckle, rimozione di rughe è prudutti anti-invecchiamento.

[Suggerimentu di l'operazione]: Hè megliu aduprà in cundizioni di pH 3.0-6.0 per u megliu effettu di sbiancamentu è di rimozione di freckle.

 

U nostru benefiziu

Esperienza ricca: avemu 13 Anni di sperienza prufessiunale;

Clienti in tuttu u mondu: vende in più di 100 paesi;

Furnisce prudutti diversificati: i prudutti sò stati appiicati à tutte e marche internaziunali maiò in i campi di droghe, supplementi dietetichi, cusmetichi, nutrimentu animali è alimentazione funziunale.

Avanzate di prezzu: MOQ bassu cù prezzu competitivu;

Certificazione di qualità: ISO; Halal; Certificatu Kosher

Serviziu post-vendita: squadra prufessiunale 7 * 24 ore di serviziu di u cliente.

 

in cunclusioni

In sintesi, cum'è fornitore di Acidu 3-O-etil-L-ascorbic , Xi'an Yihui hà una ricca sperienza di produzzione è cunniscenze tecniche, prudutti d'alta qualità, capacità di produzzione flexible, è serviziu di qualità à i clienti, chì ponu furnisce un supportu è serviziu megliu à i clienti.

sè avete bisognu vitamina C etere etile, pls sentite liberu di cuntattateci in ogni mumentu. vi risponderemu appena.

A nostra infurmazione di cuntattu:

E-mail: sales@yihuipharm.com
Tel: 0086-29-89695240
WeChat o WhatsApp: 0086-17792415937

Send Message

Sè avete qualchì dumanda nantu à a citazione o a cooperazione, per piacè sentitevi liberi di mandate un email à E-mailor aduprate u seguente furmulariu di dumanda. U nostru rappresentante di vendita vi cuntattate in 24 ore. Grazie per u vostru interessu in i nostri prudutti.

Send